Kardiós séták

Mire számíts mikor eljössz az első Kardiós séták eseményre?
Hogyan készülj?

  1. bemelegítéssel kezdünk
  2. sportcipőbe gyere, az utcai nem lesz kényelmes
  3. hozz magaddal vizet
  4. bármikor abba lehet hagyni, nem kell végigcsinálni a programot ha nem esik jól
  5. figyelj a saját tested jelzéseire
  6. semmi nem kötelező, csak azokat a gyakorlatokat végezd, ami jól esik, és nem okoz fájdalmat
  7. bár sétálunk, de a tempó feszített
  8. a kardió jelleg miatt a pulzust a séta tempója és néhány betűzdelt gyakorlat meg fogja emelni
  9. ha egy kicsit lemaradsz nem kell megijedni, megvárunk
  10.  mivel ez egy csoportos edzés, instrukciókat adok, hogy mit kell csinálni, de egyéni javításra itt nincs mód és lehetőség (ha azt érzed, hogy valamelyik gyakorlat nagyon nem akart menni, és Te szeretnéd jól kivitelezni a mozdulatot akkor néhány egyéni óra keretében nagyon szívesen megtanítom neked)
  11.  a végén van egy közös nyújtás
  12. ajánlott 14 éves kortól felfelé bárkinek, akinek egészségi állapota elbír egy alacsony intenzitású intervall jellegő edzést
  13. mindenki saját felelőségére vesz rész ezeken az eseményeket

Időpont: csütörtökön vagy szombaton
Helyszínek: Lánchíd iskola pályája, Arborétum vagy a Benkó Zoltán Szabadidőközpont

Az események pontos idejét itt a Programok oldalon találod meg vagy a facebookon a Test Regenerálás oldalon az eseményeknél. Bármi kérdésed van a fentiekkel kapcsolatban keress nyugodtan valamelyik elérhetőségemen.

                                                                                                                                          Várlak szeretettel,
                                                                                                                                                              Zsuzsa